MessinaLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnalisis proses pembuatan

  • masa pelepasan:2024-04-09 12:47:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:200
  • Penerangan pantas:

    Messina,The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur

Kandungan artikel

The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

MessinaScrew elevator, yang memproses plunger lif atas lurus ke benang segiempat, kemudian memasang kacang besar dengan dorongan yang mengarah di atas silinder minyak. Motor kemudian memandu kacang untuk putar melalui pengurang (atau), menyebabkan skruk mengangkat kereta lif ke atas atau ke bawah.

Untuk melaksanakan pengaturan escalator dan menyediakan balas balik, untuk menentukan konfigurasi peranti terkongsi tertentu, urutan penghantaran, dan pengaturan pusingan kereta tangan semasa pengaturan terus menerus.

PodujevaWhen encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap,MessinaPangkalan mengangkat berputar, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.


MessinaLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnalisis proses pembuatan



Semasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

Sebagai orang lif, mari kita bercakap tentang pengetahuan keselamatan lif dan lif: lif yang kita gunakan sekarang termasuk lif penumpang jenis kotak, escalator, dan lif kargo yang ditentukan. lif kargo yang ditentukan dipasang kerana keperluan istimewa, dan kita tidak gunakan banyak daripada mereka. Sekarang, mari kita lihat pengetahuan keselamatan lif penumpang jenis kotak dan escalator: apabila kita mengambil escalator, Pastikan mengikut arahan keselamatan ketika naik lif. Jangan berkumpul atau bermain-main, pegang lif dengan kuat, memasang tali kasut anda dan menghindari mendapat mereka ditangkap.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.

Secara khusus, jangan gunakan pintu lif di lif, dan menjaga jarak tertentu. Untuk mengurangi kesan, pendekatan utama patut ialah mendarat pada kaki dan tumit, supaya kesan yang kurang boleh dihantar dari tumit ke kaki; Pada masa yang sama, lutut adalah bengkok untuk menahan kesan dan mengubah arah kesan, menghindari transmisi ke tulang belakang sebanyak mungkin, sambil melindungi otak dan jantung daripada kerosakan. Jika ada kendali di lif, pastikan menggunakannya, jantung dan otak dari bahaya. Sudah tentu, ada kemungkinan pecahan.


MessinaLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnalisis proses pembuatan



Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V,MessinaPemulihan semula ketinggian tinggi elektrik, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah

pengurusan perantiPersatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.

Screw elevator, yang memproses plunger lif atas lurus ke benang segiempat, menyebabkan skruk mengangkat kereta lif ke atas atau ke bawah.

Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft, seperti saiz bilik mesin, tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini, teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, ruang antara sinar cincin dan kedudukan bahagian-bahagian terlibat. KemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemudia, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

MessinaBanyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Semasa penggunaan lif,MessinaMemuatkan mesin tipping hidraulik, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul, walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand, if any problems occur, someone is also responsible.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.


MessinaMaklumat produk lain
  • NicastroPenghasilan jambatan naikMasalah rosak

    NicastroPenghasilan jambatan naikMasalah rosak

  • LeonJambatan naik jenis jambatanUjian ciri ekzos

    LeonJambatan naik jenis jambatanUjian ciri ekzos

  • LeonLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Pembangunan kitar semula sumber

    LeonLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Pembangunan kitar semula sumber

  • LeonVilla Home Elevator CostBerita spekulasi permintaan yang lemah gagal merangsang kenaikan harga

    LeonVilla Home Elevator CostBerita spekulasi permintaan yang lemah gagal merangsang kenaikan harga

  • Masjed SoleymanPengubah jenis kotak 500Jangkaan pembangunan yang stabil

    Masjed SoleymanPengubah jenis kotak 500Jangkaan pembangunan yang stabil

  • ModenaPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanApakah kriteria pemilihan

    ModenaPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanApakah kriteria pemilihan

  • ModenaPlat besi jambatan naikLangkah berjaga-jaga untuk penyelenggaraan

    ModenaPlat besi jambatan naikLangkah berjaga-jaga untuk penyelenggaraan

  • MaastrichtJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikMasalah dan penyelesaian biasa

    MaastrichtJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikMasalah dan penyelesaian biasa

  • segera:Peringatan: Maklumat MessinaLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnalisis proses pembuatan memberi anda MessinaLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnalisis proses pembuatan oleh syarikat kami, perkhidmatan MessinaLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnalisis proses pembuatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MessinaLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnalisis proses pembuatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MessinaLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnalisis proses pembuatan. MessinaLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnalisis proses pembuatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MessinaLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnalisis proses pembuatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!